Monday, April 27, 2009

Konvensyen Berakhirnya Agenda Zionis


PWTC, Kuala Lumpur: Persatuan Belia ISLAM Nasional (PEMBINA)dan Aman Palestine Berhad akan menganjurkan Konvensyen Berakhirnya Agenda Zionis bertempat di sini, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Seminar sehari ini menyaksikan kehadiran panel-panel hebat yang dijemput khas dari luar dan dalam negara. Butiran lanjut tentang Konvensyen ini adalah seperti berikut.

Hari : Sabtu
Tarikh : 9 Mei 2009 (14 jamadil Awal 1430 Hijriyah)
Masa : 8 pagi - 5 petang
Yuran Penyertaan: RM 10.

Seminar yang bertujuan mengumpulkan para belia dari seluruh pelusuk tahanair agar menghayati dan memahami isu ini turut akan mengadakan pameran dan jualan sepanjang berlangsungnya konvensyen. Dengan kerjasama Aman Palestin, antara panelis yang dijemput serta tidak asing dalam isu ini di peringkat antarabangsa adalah seperti Dr. Azzam al- Tamimi (London), Assoc. Prof Dr. Mohsen Salleh (Lebanon) dan juga Dr. Roslan Mohamad Nor..

Jika berkesempatan dan mempunyai kelapangan waktu tanpa keutamaan lain yang lebih mendesak, jom pergi beramai-ramai..mungkin ini salah satu sumbangan kita sebagai 'Muslim Youth of Malaysia' sebagai tanda kepedulian dan kebersamaan kita dalam perjuangan bersama saudara-saudara Islam seperti di Palestin..InsyaAllah..

Maklumat lanjut : www.kbaz.net

Wallahua'lam..

No comments: