Tuesday, November 25, 2008

::Selesai suDah..::


Alhamdulillah… semester 07 sudah melabuhkan tirai..pejam celik..habis..terasa betul-betul masa sangat pantas berlalu.. Terima kasih Ya Allah kerana memudahkan segalanya bagi kami..tanpa izinMu,tidak mungkin segala perancangan dan harapan menjadi reality..

Apa yang paling mengujakan..cuti semester akan bermula..hampir sebulan..inilah masa untuk ‘recover’ semangat, ‘wash-out’ segala bebanan dan ‘mental torcher’ semester nih..menghabiskan masa cuti bersama family dan buku..wah..indahnya dunia..segala pujian hanya layak bagi DIA..sungguh Allah itu Dzat Yang Maha Agung..Maha Penyayang..Maha Pemurah..

Semester 07..antara semester yang paling sibuk tapi sangat seronok..semester yang banyak meninggalkan kesan sepanjang pengajian aku di universiti..aku belajar erti kawan dan pengorbanan..erti memberi dan menerima..mencari dewasa bersama teman-teman seperjuangan..antara pengalaman kehidupan kampus yang akan aku ingat sepanjang hidup..!pengajian aku berbaki satu semester..InsyaAllah.sedih pulak bile pikir semester depan adalah semester yang terakhir..

Di kala cuti ini ramai yang akan menghantar khyalan dan fikiran ke kampung yang berbulan-bulan telah di tinggalkan dan kepulangan kita ini akan di isi dengan aktiviti bersama teman-teman lama dan yang paling utama untuk melepaskan rindu pada keluarga… Untuk semua kawan-kawan..selamat pulang dan selamat bercuti semua..!juga, Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha..pulanglah ke pangkuan keluarga yang sentiasa merindui dan menunggu kepulangan kalian..

Wassalam..

No comments: